שאלות נפוצות

אנו במשפחת בִּיגֵר חסכנו לכם זמן בכך שצירפנו לעמוד אחד את כל השאלות שנשאלנו יחד עם תשובות קצרות וברורות על מנת שלא תצטרכו לבזבז לעצמכם את הזמן..

 

תשלומים, ביטולים ואבטחה

כמובן. האתר שלנו מאובטח ונבדק על ידי מיטב המומחים על מנת לוודא שפרטיותכם נשמרת. סליקת האשראי מתבצעת לאחר הצפנה של פרטי הכרטיס בפרוטוקול SSL ושמירה שלהם על גבי שרתים בסביבה מבודדת ומאובטחת בהתאם לתקן.

באפשרותכם לשלם אונליין באמצעות שימוש בכרטיס אשראי. האתר שלנו מאובטח ועומד בתקנים מחמירים. בנוסף, ישנה אפשרות לשלם דרך אפליקציית bit. אנו מכבדים גם PayPal והעברות בנקאיות.

תוכלו לצפות בחיוב האשראי שלכם ולראות את החיוב שלנו תחת השם: “בִּיגֵר” במידה ולא מצאתם את החיוב, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

כל עוד ההזמנה עדיין לא יצאה לשילוח תוכל לבטל ולקבל החזר כספי בפיחות של 5% ודמי משלוח.

במידה והמשלוח יצא אין אפשרות לבטל את העסקה למעט מקרים חריגים שבִּיגֵר שומרת לה את הזכות לבחור.

משלוחים

המשלוח בחינם בהזמנה בשווי 600 ש״ח ומעלה.

בהזמנה בשווי 599 ש״ח ומטה המשלוח עולה 50 ש״ח.

זמני האספקה לכל הדגמים שלנו הם בין 4-17 ימי עסקים מכיוון שהם נשלחים ישירות מהמחסן שלנו בחו״ל.

אל דאגה, תוכל לעקוב אחר המשלוח שלך באמצעות מספר המעקב שקיבלת.
לא מסתדר? צור איתנו קשר.

טרם השליחה מתבצעות בדיקות על מנת להבטיח את איכות המוצר. בנוסף, המוצר נארז בזהירות ועדינות רבה בתוך קופסה נוספת ע”מ לוודא את בטיחותו בעת המשלוח. אם מסיבה כלשהי קיבלתם מוצר פתוח / פגום – צרו איתנו קשר בצירוף תמונות המעידות על כך.

מסיבות לוגיסטיות שונות לעיתים תקבלו את המקרן ואת האביזרים בחבילות נפרדות. אנחנו מנסים לעשות כל שביכולתנו על מנת לאחד את המשלוחים ולהוציא לכם הזמנה אחת מרוכזת. יש לחברתנו מס׳ מחסנים שאלו נמצאים בה. 

במידה ולא קיבלתם את האביזרים עם המשלוח שלכם, אל חשש – תקבלו מס׳ ימים לאחר מכן חבילה נוספת עם כל האביזרים שלכם.