שאלות נפוצות

בִּיגֵר - שאלות כלליות

אם אתם בעלי עסקים שרוצים למשוך לקוחות בעזרת שידורי ספורט, או הקרנה של תפריט החודשי / מנת השבוע וכדומה, בִּיגֵר יכול לעזור לך לבדל את עצמך מהמתחרים שלך – מי כמוך יודע שזה הדבר הכי חשוב בעסק.

בנוסף, במידה ואתם צריכים כלי עזר להצגת מצגות, הרצאות וחומרי לימוד / הדרכה – בִּיגֵר הוא המקרן המושלם עבורכם.

בִּיגֵר מתאים למרפסת, לגג, לסלון, לחדר השינה, לבית העסק, למשרדים, לישיבה מנהלתית וזה לא נגמר.

בתכלס – בִּיגֵר יכול לעבוד בכל מקום שאין עליו קרני שמש ישירות, קרני השמש משבשות את הקרנת המסך – בדומה לטלוויזיה.

אכן ניתן לרכוש ואף להפוך לזכיין שלנו. צרו איתנו קשר למידע נוסף. 

הבִּיגֵר שלכם אוהב לצאת לטיולים בעולם 😀 כל עוד יש לו חיבור לאינטרנט ואווירה טובה הוא יודע להסתדר בכל מקום ודובר את כל השפות..

ממש לא! להפך, בִּיגֵר מגיע עם סטרימר מובנה – ככה שהממיר הופך למיותר וכבר לא צריך לשלם עליו הרבה כסף.

תוכלו לקרוא את כל תנאי השימוש שלנו ואת מדיניות הפרטיות ותנאי האחריות בתקנון שלנו, כפי שהוא מפורסם בקישור הזה.

שימו לב, כי לחברת בִּיגֵר שמורה הזכות המלאה לערוך שינויים בתקנון מעת לעת, וזו ללא התראה מראש ולהחלטתה הבלעדית.

תשלומים, ביטולים ואבטחה

כמובן. האתר שלנו מאובטח ונבדק על ידי מיטב המומחים על מנת לוודא שפרטיותכם נשמרת. סליקת האשראי מתבצעת לאחר הצפנה של פרטי הכרטיס בפרוטוקול SSL ושמירה שלהם על גבי שרתים בסביבה מבודדת ומאובטחת בהתאם לתקן.

באפשרותכם לשלם אונליין באמצעות שימוש בכרטיס אשראי. האתר שלנו מאובטח ועומד בתקנים מחמירים. בנוסף, ישנה אפשרות לשלם דרך אפליקציית bit. אנו מכבדים גם PayPal והעברות בנקאיות.

ברור! אצלנו באתר תוכלו לשלם בתשלומים של עד 10 תשלומים ללא ריבית והצמדה – כדי שהלקוחות שלנו יוכלו לרכוש בדרך הנוחה ביותר.

תוכלו לצפות בחיוב האשראי שלכם ולראות את החיוב שלנו תחת השם: “בִּיגֵר” במידה ולא מצאתם את החיוב, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

האתר שלנו מאובטח ומוצפן באמצעות תעודת SSL. מעבר לכך, הסליקה באתר מתבצעת ע״י חברת פיי-פלוס העומדת בתקני אשראי מחמירים. 

משלוחים

המשלוח בחינם בהזמנה בשווי 600 ש״ח ומעלה. בהזמנה בשווי 599 ש״ח ומטה המשלוח עולה 50 ש״ח.

לאחר ביצוע ההזמנה, תוכלו להתעדכן בצפי האספקה. משלוח ממוצע לוקח בין 4-17 ימי עסקים. המשלוח יגיע ישירות אליכם עד הבית עם שליח בחינם.

שירות ותמיכה

בִּיגֵר הוא מקרן חכם, מאוד קל לתפעול  – ברגע שמקבלים את ההזמנה פשוט מדליקים את הבִּיגֵר, מחברים אותו ל- WiFi מעמידים על החצובה, מכוונים על מסך הלבן של בִּיגֵר – וזהו! הסטרימר וכל המערכת עובדת ללא כל צורך בהתקנה מסובכת/זרוע מהתקרה/קדיחות בקיר/טכנאי.

תוכלו למצוא מידע נוסף בעלון המדריך למשתמש המצורף לבִּיגֵר שלכם. ולכל שאלה נוספת, אנחנו זמינים עבורם בערוצי התמיכה והשירות שלנו כמפורט בדף צור קשר.

להזמין, לפתוח את האריזה, ללחוץ על כפתור ההדלקה וזהו 🙂

לכל שאלה נוספת, אנחנו זמינים כאן עבורכם.

בכל רכישת מקרן, מופעלת אחריות יצרן למשך שנה קלנדרית אחת. האחריות מכסה על כל דבר שקרה למקרן, לא כתוצאה משימוש לקוי וישיר של הלקוח.

לדוגמה:

מערכת ההפעלה הפסיקה לעבוד / המקרן הפסיק להקרין – מכוסה תחת האחריות.

המקרן נפל והפסיק לעבוד – לא מכוסה תחת האחריות.

במידה ויש צורך להפעיל אחריות, צרו עם מוקד השירות והתמיכה שלנו קשר על מנת לאבחן את התקלה. 

תוכלו להשאיר פרטים באתר שלנו, בדף צור קשר – ונציג מצוות בבִּיגֵר יצור איתכם קשר בהקדם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם באמצעות ה- Whatsapp במספר 050-937-3400.

או בשיחה טלפונית למספר 074-760-3006

 

פשוט וקל – נכנסים לחנות הGoogle Play, מורידים את אפליקציית הטלוויזיה שאתם הכי אוהבים ומתחברים.

בִּיגֵר לא מצריך שום חיבור או כבל מיוחד. ניתן להשתמש בו באופן עצמאי לחלוטין. מומלץ לרכוש כבל HDMI שאותו ניתן יהיה לחבר למכשירים שונים.

השימוש בבִּיגֵר הוא פשוט מאוד, אינו דורש התקנה מיוחדת או טכנאי. בִּיגֵר הוא מקרן נייד קומפקטי ופשוט לשימוש. 

לכל שאלה, אנחנו כאן לרשותכם!

על מנת לקשר בין הסמארטפון שלכם לבִּיגֵר, יש לבצע את השלבים הבאים:

  1. יש לוודא כי הסמארטפון והמקרן נמצאים על אותה רשת Wi-Fi.
  2. יש לפתוח את אפליקציית Screen Mirroring הנמצאת במקרן ולבחור באפשרות AirPlay / Screen Mirroring בהתאם.
  3. יש לפתוח את אפשרות השיתוף ל- Screen Mirroring (במכשירי אפל / אנדרואיד בהתאם, לפי הוראות היצרן).
  4. יש לבחור את שם המכשיר המוצג לכם באפליקצייה במקרן.

צריכים עזרה? יש לכם שאלות?

או